Posledné recenzie (27)
Larva (2005) (TV film)
Od začátku BLBOST, na kterou se nedalo koukat....Horor/sci-fi pro mě ani náhodou....ODPAD !
Flynn Carsen 2: Návrat do baní kráľa Šalamúna (2006) (TV film)
Druhý díl už přece jenom o něco lepší, ale pořád dokola jen to samé bez zajímavého nápadu...
Záhady sfingy (2008) (TV film)
Pokus o napodobení Indiana Jonese ? --- když už něco takového napodobit tak ať to má nějakou úroveň, protože tohle byl fakt PROPADÁK !