Obľúbené filmy (10)
Ten kto hulí, ten aj vie (2001)
Blood and Bone (2009)
nebezpečné umění Jai Whitea který přichází z vězení a bojuje na ulici ;-) bitky nebezpečný
Neporaziteľný 2 (2006)
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Majstrov Syn (1978)
Jackie Chan a čínsky poklad (1994)
Božský Bruce (2003)
Divoký Django (2012)
Nejlepší co jsem kdy viděl od tarantina a že tohle překonalo i film Kill Bill ;-)
Strážcovia Galaxie (2014)
Marvelovský tým dokonalosti tenhle film mě uchvátil neskutečná vlna skvěle hudby k filmu vynikající Chris Pratt a jeho tým rozhodně sem ani nečekal něco takového oproti Avengers je tohle grál komiksu zfilmovaného . ***** ;)
Americký ostreľovač (2014)
Bradley Cooper nezklamal vojáká , který zesnul zahrál úžasně i když jsem neočekával v této roli zrovna něho , ale někoho uplně jiného. Za rok 2014 top dva válečné filmy pro a to je Fury novodobý čtyři z tanku a pes a tento film , na který budu mít chut si ho kdykoliv pustit ..