Recenzie (25)
American Horror Story (2011) (seriál)
Murder House - 92% Assylum - 95% Coven - 60% Freak Show - 70% Hotel - 85% 92% < MRN (po 3. diely) < 95%
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
1. séria - 85%. 2. séria - 90%
Perníkový tatko (2008) (seriál)
1. séria - 90% 2. séria - 90% 3. séria - 95% 4. séria - 100% 5. séria - 95% Ťažko budete hľadať lepší seriál
Otec Brown (2013) (seriál)
Skvelá atmosféra 50. rokov britského vidieka
Naši (2016) (seriál)
Trápna kokotina pre boha..
Zoo (2016) (seriál)
Pozrel som si jeden diel kvôli mojej Tatianke <3. Hovno som očakával a hovno som dostal, i aint even mad.
Straight Outta Compton (2015)
Povinnosť pre fanúšikov rapu! 95%
Kravaťáci (2011) (seriál)
Prvá séria 90%. EDIT: Druhá séria 95%
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Mne, ako človeku čo doteraz nevidel žiaden iný diel sa to páčilo brutálne - 5*
Dům pro panenky (2012)
Asi nemám "umelecké cítienie" ale podľa mňa to bola strašná kokotina