Posledné recenzie (93)
Bod obnovy (2023)
Konečně kvalitní české sci-fi s luxusním vizuálem a hudbou.
John Wick 4 (2023)
Dlouho jsem takhle akční film neviděla a o to více zapůsobil. Neskutečný náboj od začátku do konce a Keenu nepřekonatelný, famózní závěr série!
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
První polovina filmu byla zábavná komedie, zato druhá polovina byla jak studená sprcha, kdy jsem se ani jednou nezasmála. Příliš ostrý přechod do reálu, který není už moc vtipný a máme toho všichni ve středním věku dost svého.
Posledný denníček (25)
5 minut svobody
Hlášky z debaty po promítání @CLOVEKVTISNI Rusové vyměnili svobodu za klobásu #matepravovedet
Hlášky z debaty po promítání @CLOVEKVTISNI Aktivistům v Rusku došlo, že demonstrace nic nezměnily a emigrují #matepravovedet
Hlášky z debaty po promítání @CLOVEKVTISNI Rusové se mají nejlépe za celou svojí historii #matepravovedet
Včera jsem se mj. dozvěděla o obč.hnutí #Strategie31 za svobodu shromažďování v Ruské federaci (31.článek Ústavy) http://cs.wikipedia.org/wiki/Strategie-31