Recenzie (907)
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Nechtěl jsem na to jít! A neměl jsem, protože jsem byl nasranej ještě víc než u sledování šestky, ale tak aspoň konečně vím, že rodina je nejdůležitější a zranění z dopravních nehod neexistují.
Mortal Kombat: Rebirth (2010)
Chci celovečerák!
Siedmy syn (2014)
Odfláklá jednohubkovitá pohádka pro desetiletý caparty zabalená do solidního hereckého obsazení a ucházejícího vizuálu.
Máte slovo (2008) (relácia)
Od pořadů, kde mají "obyčejní lidé" možnost sdělovat svoje vidlácké názory, čekám odpad defaultně, ale tohle je i díky Jílkové největší žumpa všech odpadů.
Interstellar (2014)
Film, který rozpláče cibuli :/
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Ještě o fous horší než jednička. Neskutečně předvídatelné, mdlé a herecky nesympatické.
České století (2013) (seriál)
Brilantní. Plnou palbu tomu nedám jen kvůli dvěma slabším dílům.
Heker (2015)
Proti formě nemůže nikdo říct ani půl slova - herci, atmoška, kamera, hudba - to všechno funguje, jak má. Bohužel scénář patrně sepsala banda šimpanzů na tripu, takže ve výsledku je to těžce nevyužitá šance, ne-li přímo provar. Tisíckrát škoda.
Zahrada (1974) (seriál)
Břetislav Pojar na hrad!!!!!!
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
Nenažranost Hollywoodu v plné dvouhodinové kráse - nevím, jak jinak nezvat tenhle počin, kde se v podstatě nic nestane. Jeden moment v podobě zpívající Jennifer to nezachrání.