Obľúbené herečky (10)
AnnaSophia je fantastická herečka! Získala si mě v Mostu do Země Terabithia. Její filmy mě vždycky nakopnou a hned mám lepší náladu. Doufám, že ji sláva nestoupne do hlavy a neskončí s hraním na prahu dospělosti =)
Přirozenější herečka se bude težko hledat. Reese je skvělá. Nejraději mám" Man in the moon" kde jako patnáctiletá debutovala a prorazila.
Meryl Streep
Najlepšie filmy:
Kramerová verzus Kramer (1979)
Spomienky z Afriky (1985)
Lovec jeleňov (1978)
Eliška Křenková
Najlepšie filmy:
Amerikánka Vol. 9: V dětském sanatoriu (2020) (divadelný záznam)
Amerikánka. Na vzletové ranveji (2022) (divadelný záznam)
Volha (2023) (seriál)
Nicole Kidman
Najlepšie filmy:
Návrat do Cold Mountain (2003)
Moulin Rouge (2001)
Tí druhí (2001)
Emma Watson
Najlepšie filmy:
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Keira Knightley
Najlepšie filmy:
Láska nebeská (2003)
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Pokánie (2007)
Julianne Moore
Najlepšie filmy:
Utečenec (1993)
Big Lebowski (1998)
Magnólia (1999)
Hned když jsem viděla první film s Christinou - Adamassova rodina - tak jsem si ji zamilovala. Pro každý z jejích filmů mám slabost. Je to úžasná herečka a držím ji palce aby se v showbiznisu udržela. Každý z jejích filmů je něčím vyjímečný, ovšem abych přiznala ... mám radši ty kde je ještě slečna. Casper, Now and Than, Ledová Bouře, Ta zatracená kočka a již zmiňovaná Adamssova rodina. Myslím si, že Christina jako jedna z mála Holywoodských hereček přežila přechod z dětské hvězdy mezi ty dospělé celkem dobře ... a jak už jsem řekla mám ji ráda.
Emma Thompson
Najlepšie filmy:
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Láska nebeská (2003)
V mene otca (1993)