Recenzie (1 320)
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
(6.2.20/Cinema city)
Slušní chlapci (2019)
(1.2.20/Cinema city)
Bad Boys navždy (2020)
(18.1.20/Cinema city)
Králiček Jojo (2019)
(31.12.19/Cinema city)
Dokonalá lož (2019)
(26.12.19/Cinema city)
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
(19.12.19/Cinema city)
Čierne Vianoce (2019)
Poprvé v mém životě jsem chtěl odejít z kina. Opravdu dlouho jsem neviděl tak špatný film jako je tento. Je tu snad špatně všechno co jen může být. Skoro si ani nedokážu vzpomenout na žádné jméno z postav a příběh? On nějaký byl? Logiku ve filmech moc nehledám, ale toto jakoukoli logiku postrádalo. Nechápu jak toto mohlo vstoupit na plátna kin. (15.12.19/Cinema city)
Jumanji: Ďalší level (2019)
(5.12.19/Cinema city) (7.12.19/Cinema city)
Výnimoční (2019)
(30.11.19/Cinema city)
Last Christmas (2019)
(29.11.19/Cinema city) (2.2.20/TV)