Recenzie (1 320)
Joker (2019)
(3.9.19/Cinema city) (6.9.19/Cinema city)
Noc v múzeu (2006)
(..)(7.9.19/TV)
To Kapitola 2 (2019)
(5.9.19/Cinestar/Dolby atmos)
Pokémon Detektív Pikachu (2019)
(1.shlédnutí/Cinema city) 18.8.19/TV)
Kill Bill 2 (2004)
(1.shlédnutí) (18.8.19/TV)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
(1.shlednutí) (17.8.19/TV)
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
(1.8.19/Cinestar/Dolby atmos) (28.9.19/TV) (31.10.19/TV)
Ralph búra internet (2018)
(31.12.18/Cinestar) (20.8.19/TV)
Rosemaryino dieťa (1968)
Nepochybuji o tom že knižní předloha může být zajímavá a čtivá, ale filmové zpracování pro mě moc atraktivní nebylo. Hororem by jsem to nejspíše nenazval a pokud ano tak ne dobrým hororem. Hlavní postavy mi přišly naivní jako v nějakém béčkovém hororu a závěr tomu taky moc nepomohl. (12.7.19/TV/HBO GO)
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
No když už to tak špatně dopadlo tak tomu alespoň nejde zapřít to že jsem se při tom nestihl tak nějak nudit. Jenomže když jsem se na tento restart Hellboye těšil... A dostal jsem tohle? No doufám že to třeba někdy příště vyjde. ( 10.7.19/TV )