Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Jsem šťastný, že jsem s tímto seriálem strávil něco málo přes šest let... ani ta hromada nezábavných dílů v posledních seriích nemůže snížit těch pět hvězd, byl jsem do něho prostě zamilovanej... (2. duben 2014)
Teória veľkého tresku (2007)
Priatelia (1994)
Mestečko South Park (1997)
Dr. House (2004)
Ripper Street (2012)
Edit: Po šestém dílu musím přepsat celý svůj komentář. Dříve jsem zvažoval pátou hvězdu, teď už bych dal klidně šest. Do všech tří mužů jsem beznadějně zamilován, o něco málo víc pak miluju atmosféru, kterou tenhle seriál září. Konec první série byl zvládnutý parádně, teď nezbývá než se rok těšit na sérii druhou.