Obľúbené filmy (10)
Dobrý Will Hunting (1997)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Směs Strachu a hnusu v Las Vegas, Společnosti mrtvých básníků a 500 dnů se Summer zasazená do počátku 90. let a vyprávěná zprzněným prvákem. Krásná Emma Watson, zajímavě hrající Lerman a Miller, který mi neustále připomínal Geoffrey Arenda. Pro filozofující mládež krásný film k přemýšlení a hipsterství tam prostě nevidím. Jo, a hudba mě zase po čase uchvátila, perfekt. Edit: Po přečtení úžasně napsané knížky bych nejradši ještě hvězdu přihodil, už tak perfektní román vynesl Chbosky ve filmu k něčemu ještě víc, až na Charlieho, u kterého jsem si představoval spíš sám sebe, jsem si uvědomil, jak úžasně byl provedený casting.
Klub bitkárov (1999)
Chicagský tribunál (2020)
Spider-Man (2002)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Čokoľvek (2003)
Blíží se podzim a já si opět lehl na čtyři hodiny k Anything else. Asi jsem narušený, ale každá vteřina toho filmu je skvělá. Obsazení, scenérie a samozřejmě dialogy, které pak na dlouhé hodiny zabraly místo při konverzaci u kafe s bývalou přítelkyní. Miluji tento film.