Posledné recenzie (21)
Midsommar (2019)
Popravde, čakal som viac. Možno až príliš veľké očakávania mali za následok to, že film niekedy na mňa pôsobil až nudným, alebo dokonca vtipným (súlož, medveď) dojmom. Najväčšie gro problému vidím, že je nám vo filme vyobrazených pomerne veľa rôznych rituálov, alebo osláv od výmyslu sveta. V Hereditary nám Aster ponúkol nový koncept žánru názvom horor, kde dejová línia bola v zmysle "Wft?", ale u Midsommar mi takéto niečo trošku vadilo a možno jednoduchší dej, kde by sa použil jeden, alebo dva rituály, bol prospešnejší. Na druhú stranu prostredie, horor z denného svetla, alebo tematika sú výborné.
Na návšteve (2015)
Velice zaujímavý počin.Človek mal pri sledovaní veľmi nepríjemný pocit a to sa mi dlho u žiadneho filmu nestalo.Jediné čo by som vytkol bol nesympatický mladý hrdina a jeho rapovanie do kamery.Som veľmi zvedavý na ďalšie Shaymalanove filmy a dúfam,že jeho nie úplne vydarené režisérske obdobie pominulo.
Resident Evil 5: Odveta (2012)
Paul W.S. Anderson je asi čurák,ktorého nezaujímajú názory iných ľudí.Inak si neviem vysvetliť vznik posledných dvoch RE-čiek.