Recenzie (68)
Diablov advokát (1997)
Filmový zážitek biblická podobenství zakomponovaná v precizní filmové básni...Nadhera ze které mrazí!!!
Kmeny - Punk (2015) (epizóda)
Tak trochu dva extrémy - nevím, jestli by nebylo lepší kromě těchto propastných rozdílů zakomponovat i střed. A taky škoda, že ve filmu nebylo něco o historii punku celkově, jak ve světovým měřítku tak i u nás. Takhle se dokument tváří jako zmatený klubko informací o něčem zmateně působícím - o punku v Čechách...
Svätá štvorka (2012)
Tak toto bylo čiré zoufalství. Film jsem doslova protrpěla, něco tak šíleného jsem (kromě Babovřesk) v poslední době snad neviděla...
Jasmínine slzy (2013)
Cate Blanchett prostě výborná
Hon (2012)
Nevinnost po Dánsku...ale lepší o Mikkelsena...
Rozbouřené vody (2008)
Ty varhany!!!
Pevné puto (2009)
Příšerně zdlouhavé, překombinované a místy k uzoufání nudné. Snové obrazy dobře natočené, herecké výkony slušné, přesto jako celek působí uhátaně, rozvlekle.
Don't Stop (2012)
Punkový Občanský průkaz...
Hořící keř (2013) (TV film)
Syrové drama počínajícího nástupu normalizace, bravurně natočené. Atmosféra té doby sálá z každého póru příběhu a dokonale přibližuje diváka ke skutečnému příběhu nejen Palachovy rodiny, ale nabízí i sondu do charakterů postav okolo doktorky Burešové, která se rozhodne zastupovat rodinu Jana Palacha v takřka jasně předem prohraném soudním procesu. Na televizní produkci podala Agnieszka Holland skvělou práci, která může přibližit období tzv. Palachiády i těm, kteří ji znají jen z učebnic dějepisu nebo vyprávění.
Definice lásky (2012) (TV film)
Menší moravské město??? Je to přece Brno. To by mě zajímalo, co je velké moravské město nebo největší moravské město... To se fakt nepovedlo. Jediným plusem byla paleta brněnských herců, které jinak pohromadě člověk jen tak neuvidí...