Recenzie (873)
Moja super ex (2006)
Je to sranda. A skvělý superhrdina 😂🙌
Smrť jej pristane (1992)
Dobrá komedie...a tak dál.. Skvělý Bruce Willis!
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Jako nejradši bych dal 3, ale to si podle mě zase tenhle film asi nezaslouží. Tak aspoň slabé 4..?
Apokalypsa (2006) (TV film)
Některé části dost dobré...silná je ta z bráchou při záchranné akci. Skvělá matka a dcera (která chtěla rovnou do akce)...asi úplně nejlepší část z prezidentovou dcerou... Dcera a otec (Pokerman), taky masaker. Ne beru li to po technické stránce (která tu nejsilnější není), není to úplně nejhorší. A lepší než díly, první,.
10,5 stupňa (2004) (TV film)
No ty vole...to je konec. Ale ne zase takové peklo to není. Jen v tomhle žánru je o dost více...
Paranormal Activity 3 (2011)
Asi nejlepší díl. Ale jo... rozhodně.!
Paranormal Activity: The Ghost Dimension (2015)
Druhý nejlepší díl, po dílu třetím.
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Tak jeden z těch dobrých dílů. (Hodně) A to nejsem žádný fanda..
Do hlbiny (2005)
Hodně dobrý film.
Animatrix (2003)
Jako celek, na 5.