Recenzie (1 877)
Najhorší človek na svete (2021)
Nejhorší rozhodnutí je to, které se nedá kdykoli změnit.
Willyho kouzelný svět (2021)
"Fists fly, kicks land, titans clash..." Jednu za ujištění, že titán Cage ještě žije<3
Prvý napravený (2017)
Schrader jako scénárista ano, jako režisér ne. Nebo jsme prostě jen moc daleko. Hawke ve filmu roztomilý, ve Velkém sálu KVIFF oslnivý. (3,5* konec laskavý)
Putney Swope (1969)
Kameňák Black Label
Kupé č. 6 (2021)
Milý malý film. Ale jakože fakt úplně mini. Takže mini 4* (za ♂ pasažéra).
Úsvit (2020)
Taneční finále je nejvíc "nevim, jestli mačkat polštářek trapnosti, nebo slintat nad drzostí tvůrců" moment ever. Ale spíš to bylo to první. (solidní 3,5*)
Legenda o krabom kráľovi (2021)
Petr Čepek venčí kraba. Ebin.
Memoria (2021)
136 minut chození po světě a poslouchání BUM... to neni. Bohužel.
Stop Zemlia (2021)
Kamarádství, přespávačky... realita... Takže úplně mimo mě. No a přece. "Teen vztahovka" bez pytlíků na zvracení.
Cudzinec (2016)
Přestalo to bavit dřív, než to přestalo dávat smysl. Nebo naopak.