Recenzie (1 884)
Mongoloid s gitarou (2004)
Oficiálně 4*, ale nevadí mi dát 5. Což neni normální. Stejně jako igelitky nad Jöteborgem.
Zlatá labuť (2023) (seriál)
Druhá série lepší minimálně v tom, že se už tolik netočí kolem ultra otravné postavy Báry (která by bez pečování všech okolo denně stála u zdi). Škoda, že zpočátku kralující Mikluš postupně zpičusovatí a odpadne. Plesl samozřejmě panty drop, kdykoli se mihne, ke konci 2. s. pak už materiál na vlastní spin-off: Gruber, Wolf of the SS. P. S. Jestli skončí v Argentině na spokojený důchod, dám 4*, inač nôž. /// No tak nic lol.
Ra: Pouť Slunečního boha (1990)
Nejepičtější vzdělávací video všech dob. Ani opakující se scény (nějak se to děckám do hlavy natlouct musí) neubraly na působivosti vyprávění, hudbě a hypnotické animaci (z) jiného světa. 𓇳 AND THE LIGHT OF RA FILLS THE WORLD 𓇳
FUBAR (2023) (seriál)
Stokrát ohraný všechno, ale i tak by to byla fajn zastydlá ohláškovaná oddechovka, nebýt: plejáda současných "povinných" keců à la nevlastníš mě, respektuj(u) ženy atd. plus ultimátně nejultimátnější nesnesitelnost v podobě hlavní postavy SLABŠÍHO pohlaví (ups). (2,5*)
Ríša zvierat (2023)
mnaudopici
Bod obnovy (2023)
Kriminálka Florenc
K9 (2022)
Nechceš trpaslíkovi líbat nohy? Tak si Nasser. ------ (3,5* nahoru dík všem ufňukaným bassatorům)
Samsára (2023)
Bez "zavřete oči, odcházím" sekvence asi spíš milý 3*.
Mami Wata (2023)
Čadit a plavit
Mammalia (2023)
divnost✓ penis✓ nuda✓