Posledné recenzie (49)
James Bond: Skyfall (2012)
Treba povedať, že z Craigových bondoviek ma táto uchvátila najviac. Síce tam nebolo toľko akčného ako v predošlých dvoch a viac vyšli na povrch vzťahy ako nejaké zabíjanie, no aj tak to bola skvelá podívaná (najmä šanghajský mrakodrap a krásne zábery zo Škótska - už ako naznačil POMO). Taktiež sa mi pozdával návrat k starým bondovkám, ktoré si Mendes vychutnal najmä v podaní bondcar :). Úvodné titulky boli zatiaľ asi najlepšie aké som všeobecne vo filme videla aj spolu s pesničkou od Adele. A musím uznať, že Craig vyzerá čím ďalej tým lepšie. 4 a pol * :)
2 baby na mizine (2011) (seriál)
Je pekné zistiť, že aj v dnešnej dobe, preplnenej "vtipnými" seriálmi, sa nájde niečo čo ma vie milo prekvapiť a celkom pobaviť. Max, Caroline a ich koník Chestnut :).
Poupata (2011)
Ďalšia z nespočet českých drám. Mám pocit, že poslednú dobu sa v Čechách (nanešťastie pre nás) nič iné ani netočí. Vizuál pekný, dialógy priemerné a herecké výkony (až na hlavnú postavu, tú som mala chuť zabiť) vcelku primerané českej kvalite. Takže za 3*.