Recenzie (122)
Sirotinec (2007)
Pro mě průměr, i když je pravda, že o malinko lepší. Napětí aby člověk pohledal. Kde bylo??? Hodnocení 76% nevím,nevím.
Neznámý signál (2007)
Odkudsi přichází prapodivný signál, který má ničivé následky na lidské myšlení.... Tak to asi neklapne říkám si, ale --- začátek filmu je opravdu příjemný, v polovině vše odlechčí opravdu drsný humor a ten konec, no dejme tomu. I když je pravda, že jako celek by to více fungovalo kdyby to točil jenom jeden borec, ale úvodní tempo filmu by asi stěží vydrželo až do konce, ale jeden nikdy neví, třeba by to šlo. Nečekat strašidelný a lekavý horor, docela dobré a obstojné maso.
Dark Night of the Scarecrow (1981) (TV film)
Opožděný Bubba se přátelí s malou Mary Lee a místní burani to nevidí rádi, takže ho při první příležitosti pronásledují, načež se Bubba schová do polního strašáka a je rozstřílen na cucky. Pomsta na sebe nenechá dlouho čekat. A kdože jí vykonává?? Je to snad Bubbova matka? Mary Lee? Sám přeživší Bubba? Nebo snad jeho duch??? ...Na to jak je film starý umí dobře zapůsobit, ze strašáka jde strach a ta muzika, to je psycho. Povedené.
Odpočítávání (2010)
Celý film stál na hereckém umu Jacksona a Sheena. Zvládli to na jedničku oba dva.
Vražedná terapie (2001)
Jupí,tak tohle se mi líbí.Jeden ústav + pět chlapíků = vskutku dobrá podívaná.Konečně mi po dlouhé době občas přeběhl mráz po zádech,jen víc takovýchto filmů.
Grotesque (2009)
Japonci umějí. Love story jen pro určité spektrum diváků. Kdo má rád exploitation přijde si na své, kdo ho rád nemá, nemá na něj koukat a pak hodnotit odpadem, přece se nebudu dívat na něco o čem už dopředu vím, že se mi to nebude líbit. Tohle bylo maso, maso, maso. Konec filmu se vydařil.
Klub sráčov (2000)
Jediné co je na tom v pořádku, je soundtrack,t en je super, jinak je to jedna velká žumpa.
V plameňoch (2008)
Až to někdy dokoukám tak hodnocení opravím,ale tak mě to nudilo že jsem to musel vypnout.
Experiment (2010)
Whitaker je super, ten chlápek opravdu umí, Brody a Collins zahráli taky fajn. Jelikož jsem neviděl originál nemohu srovnávat ,ale chystám se na něj, tak uvidíme.
Nekromancie (2009)
Tak nějak nevím, pro mě to byl takový průměr. I když tam bylo plno spoustu fajn věcí- démoni (měli dostat více prostoru) a prase, jó to bylo super, mohlo to dopadnout mnohem, mnohem líp, ale veskrz jsem byl spokojen.