Recenzie (122)
Temný prípad - The Big Never (2019) (epizóda)
O
The Punisher - Roadhouse Blues (2019) (epizóda)
Tohle je topovka, až je mi líto že jen třináct dílů. Frank to tam zase jebe na jednu hromadu. Bernthal je opravdu dobrej, tahle role pro něj jak dělaná, ta mu sedí.
Smrtiaci hadohlavci (2014) (TV film)
😵😵😵
Já, Kajínek (2017) (seriál)
Výsměch všem slušným lidem... Gauner a zločinec je nakonec hvězda a má svůj prime time... Svět jde celej do prdele a lidi ztrácej zdravej rozum. FUCK!
Hříšnice - Část I. (2017) (epizóda)
Výborný začátek, je to jako zjevení!!! Nečekal jsem skoro nic ale je z toho velký zážitek. Uvidíme jaké to bude dál...
Američtí bohové - The Bone Orchard (2017) (epizóda)
👍👏👌
Prepadovka 2 (2014)
No nene, normálně jsem se přistihl, že to žeru jako malej harant, ještě aby ne. Jednička pro mě byla naprosto úžasná, ale tenhle kus je uplně ještě víc. Absolutní. Jako ty souboje, no nene jsem si řikal a několikrát jsem musel posouvat zpět abych to kouk znova. Příběh taky moc dobrej, kamera neotřelá, plná nápadů. Všechno vynikající. Moc. Moc. Moc. A to finále - huba dokořán. Jeden ztěch nejlepších bojovejch co jsem viděl, né-li nejlepší... nutno co nejdřív vidět znova. Respekt všem co na tom makali, tomuhle říkám dobře odvedená práce, klobouk dolů a velké díky...
1000 Frames (1960)
Mít to tak hodinu a půl a já bejt sjetej tak dám plnou palbu.
Žralokonádo (2013) (TV film)
Jako prdel dobrá, fakt úlet, hlavně ten konec, ale víc si to nezaslouží... Označení spíš komedi než horor.
Tiesňová linka (2013)
V kině super. Kdyby tam byl jinej konec dávám maximum. Hudba, herci, stopáž, tempo všechno na jedničku. Palec hodně vysoko.