Recenzie (1 828)
Zlomové okamžiky: 11. září a válka proti terorismu (2021) (seriál)
Povedený doku seriál, který je až neamericky kritický. Opravdu podrobně zdokumentovaný útok na WTC a vše co tomu předcházelo a následovalo. Člověk si při tom doplní moderní dějepis.
Mys hrôzy (1991)
Je tam dost hitchcockovských momentů a postupná gradace teroru je povedená, ale upřímně, ten závěr už by v současnosti filmařsky neprošel.
Zvláštne dni (1995)
Povedený sci-fi thriller od páru Cameron/Bigelow.
Přednosta (2003)
Takovej ten milej nezávislej film v kterým se toho moc neděje, ale příjemně se na to kouká.
Nezlomný (2014)
Hrdinskej film bez patosu. Angelina to vcelku umně odrežírovala, ale přece tomu něco chybělo. Přidaná hodnota, kterou umí příběhu dodat dobrej režisér.
My Best Friend's Birthday (1987)
Tarantino se tu teprve formuje, ale některé dialogy a situace už umí skvěle. Mimochodem nejlepší herec je tam on.
Misyeon paseobeul (2021)
Nízkej rozpočet je z toho teda cejtit a např. zvuková postprodukce je řádně odfláklá, ale vtipný to místy je pořádně, jen to chce trpělivost.
Stillwater (2021)
Parádní těžkotonážní vztahové drama s pomalu budovanou atmosférou a super hereckými výkony.
Jiná liga (2020)
Lehká feel-good romantická komedie. Chválím tvůrce, že si odpustili emoční ždímačku s umírací scénou, která obvykle v podobných filmech bývá.
Zelený rytier (2021)
Hodně pomalá artová fantasy s dokonalým vizuálem, skvělým obsazením a neurčitým dějem.