Recenzie (1 864)
Nová šance (2017)
Spolu s Whiplash další Simmonsova parádní role.
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Dobře vytěženej potenciál. Se scénářem si pohráli a výsledkem je zábavná jednohubka s vtipnejma hláškama, která se nebere vážně.
Čističi (2018)
Takhle se má točit dokument. Dát prostor všem stranám a zůstat nestranný, aby si mohl divák udělat vlastní názor. Povedené. Viděno na festivalu Jeden svět 2018
Disaster Artist (2017)
The Room jsem neviděl, ale podle ukázek v závěrečných titulcích se tvůrcům podařilo to peklo velice slušně zinscenovat. Franko zahrál skvěle.
Okouzlení (2017)
Dokoukáno napotřetí a s přemáháním. Uondaný dvojpříběh dojímající hluchejma dětma.
Stratili sme Stalina (2017)
Hodně kolísavá kvalita. Dialogy oscilují od skvělých po dementní. Obsazení a celkové schéma filmu dobré.
The Florida Project (2017)
Klasickej americkej bezdějovej nezávislák s perfektně hrajícíma dětma a Defoem. Divák je stejně jako děti, chráněn před vším negativním, takže by se to dalo označit jako feel good film.
Podfuk (2017)
Natočit film o podvádění při zkouškách jako thriller byl dobrej nápad. Já byl napnutej dost. Za mě dobrý.
Mesačné hory (1990)
Pěkné, dobrodružné a naturalistické. Bohužel film čerpá ze starých zdrojů. Dnes už každý ví, že skutečným objevitelem pramene Nilu je James May a nějací dva chlápci.
Lady Bird (2017)
Ze Saoirse vyrostla pěkná ženská a hraje taky dobře, ale ten film je divnej.