Recenzie (75)
Vlk zo Snow Hollow (2020)
Kdyby tam nehrál Jim Cummings, tak bych šla s hodnocením výš. Ale jeho teatrální hraní na mne bylo už moc. I bez něj by ale film měl své mouchy.
Mořská příšera (2022)
3 za příběh + 1 navíc za kvalitní animaci
Sladká Irma (1963)
Zatím nejslabší dílo Billyho Wildera, které jsem doposud viděla. Velmi se nabízí strovnání s Bytem, kde ústřední dvojici hrají ti samí herci a je to také Wilderovo dílo. A tím u mně film Sladká Irma ztrácí body. Kdyby byl alespoň film kratší, byla bych asi smířlivější, ale takto pro mne za dvě hvězdy.
Na ex! (2006)
Není to zábavně vtipné, jako jiné filmy, kde hraje Paris Hilton. Je to jen špatné.
Kulky spravedlnosti (2019)
Tak tento film z mysli jen tak nevymažu. Jen fanoušky Dannyho Treja bych ráda upozornila, že se tam vyskytuje celkem asi pět minut a že opravdu není hlavní postavou.
Double Down (2005)
Sice nevím, co přesně se tam dělo, ale bavila jsem se, však to Neil Breen umí. :)
Čtvrtý sňatek paní Margarety (1920)
U scény s ďáblem jsem se zasmála hodně. :) Jinak je to spíš drama s komediálními prvky. A tedy rozhodně zajímavé 102 let staré drama.
Nikdy výjimečně někdy vždycky (2020)
Toto je až skoro dokument. Podrobně nám vylíčí, co musí dívka podstoupit v USA, když se rozhodne pro potrat a bydlí zrovna v oblasti, kde se na takový zákrok dostanete jen zázrakem. A možná ani tím ne. Film je tichý a plyne pomalu, k tématu mi to vyhovovalo.
Criminal: Velká Británie (2019) (seriál)
Ten koncept seriálu se mi líbil, prostě pojďme vyřešit případ během jednoho výslechu. Super. Ale tento seriál tolik podporuje některá klišé a stereotypy, že jsem ráda, že měl pouze 7 dílů. Kdo chce od kriminálky pouze napětí, tak si ho užije. Ale nesmí se moc zamýšlet. Škoda, ten nápad je skvělý.
Kráľ komédie (1982)
Filmu jako celku bych dala jen dvě hvezdičky, ale jednu jsem přidala za výborný výkon Roberta De Nira.