Posledné recenzie (1 190)
Fairbanks blázní (1919)
Tohle zdaleka nemá na grotesky pravých velikánů oboru. Humoru je tam spíš jen tak k pousmání a to jen někdy a ani té akce tam není nějak závratné množství. Příběh je slaboučký a na to, oč se jedná, je to zbytečně dlouhé. 45 % a raději libovolného Chaplina, Lloyda či Keatona.
Snoopy zamilovaný (1975) (TV film)
Spíš to má náběh na 3*, ale za loutkové představení nemůžu dát méně než 4*.
Déšť - Nepřestávat doufat (2018) (epizóda)
Ukažte mi postapo, ve kterém nejsou divní kanibalové a já vám ukážu husu, co snáší zlatá vejce. Moc se mi líbilo, jak naši hrdinové byli zmateni z toho, jak může mít komunita čistou tekoucí vodu nazbyt a také čerstvou zeleninu a ukázalo se, že proto, že jsou to kanibalové. Zcela rozumné vysvětlení, které neponechalo žádné otázky. Děkuji.