Recenzie (75)
Shardlake (2024) (seriál)
Knihy C.J. Sansoma o právníkovi Shardlakovi mám velice ráda. Každá další kniha ze série byla podle mě lepší a lepší. Asi i proto, že se životy postav opravdu vyvíjí. Nejedná se tedy o "pouhé" detektivky, kde se životy hlavních postav moc nemění. Dost mě překvapilo, že v tomto seriálu podle první knihy není Matthewovým pomocníkem Mark Poer. Obzvlášť když je pro děj celkem důležité, že s ním do kláštera jel právě on. O to víc jsem ale byla zvědavá na konec příběhu. A ten scénárista zvládl s menší úpravou dobře. Předpokládám, že autoři plánují zfilmovat i další knihy, takže rovnou použili postavu Jacka Baraka od začátku.
Pán času - Zvíře z hvězd (2023) (epizóda)
Ach ta nostalgie... :)
Nakrmte někdo Phila (2018) (seriál)
Jako první jsem viděla třetí sérii a nadchla mě na 4 hvězdy. Čím víc jsem ale viděla dílů, tak jsem zjistila, že se Phil dost "přejí". Šestá řada už pro mě byla jen za 2 hvězdy. jako poslední jsem viděla druhou řadu a utvrdila jsem se v tom, že se na sedmou řadu už dívat nebudu. Sice jsem druhé řadě dala 3 hvězdy, ale hlavně pro to, že nevybočovala z ostatních řad a dát jí méně by nebylo spravedlivé. A jen pro vysvětlení - třetí řadou jsem začala, protože první dvě řady neměly na Netflixu dlouho titulky.
Velká přírodovědná dobrodružství Davida Attenborougha - Velká útesová bariéra (2022) (epizóda)
Je to takový sled všeho možného. Není zde ucelené téma, ale za to hodně počítačové techniky. Takže na začátku sledujete velký bariérový útes, přesunete se například k tučňákům a skončíte u počítačem oživlého dinosaura v přírodovědném muzeu v Londýně. Pro mne až moc nekonzistentní.
Willyho kouzelný svět (2021)
Film je spíš podprůměrný, ale Nicolas Cage a jeho role - to bylo super.
Bedári (1958)
Viděla jsem pouze první část a tato verze mne nezaujala na tolik, abych se podívala i na druhý díl.
Psům a Italům vstup zakázán (2023)
Za příběh 2 hvězdičky, třetím přidávám za originální výtvarné ztvárnění.
It's Always Sunny in Philadelphia (2005) (seriál)
Viděla jsem 14 řad a jako celek hodnotím pěti hvězdami. Rozhodně byly nekteré díly lepší než jiné (vysloveně špatné díly byly snad jen dva, jestli si dobře pamatuji), ale seriál si udržel po celou dobu vysokou kvalitu a sledovat těchto pět psychicky narušených magorů mne neskutečně bavilo.
Errementari (2017)
Je to taková temná pohádka s hororovými prvky. Mučení v podobě počítání cizrny pobavilo.
Šťastné a veselé (2020)
Příšerná rodina. Jenom Jane, kterou rodina považuje za černou ovci rodiny, je sympatická. A to, jak se Harper chovala celou dobu k Abby, je na rozchod.