Recenzie (1 667)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Naprostá katastrofa a vyplejtvaný dvě hodiny života! :( 15%
Šógun - Sluhovia dvoch pánov (2024) (epizóda)
Nastavená laťka stále drží. Perfektní výprava a kostímy. Jasných 90%
Šógun - Anjin (2024) (epizóda)
Krásně zpracovaná předloha! Kéž by to vydrželo všech 10 dílů. 90%
Duna: Časť druhá (2024)
Každý obraz, scéna, pasáž mě okouzlila natolik, že jsem sotva zvládnul celek jako takový. Nezbývá tedy než jít do kina ještě jednou. Už teď ale s klidným svědomím pálim jasných 5*
Vianočný príbeh (2022)
Ty dvě hvězdy musím dát, protože Roden mě opravdu bavil. Skvělá role!:)) zbytek byla klasická předvídatelné sračka. 35%
Smysl pro tumor - Epizoda 1 (2024) (epizóda)
Za posledních 5 minut. Jinak bych pálil odpad. Ale budu koukat dál. Snad to nejhorší už je za námi (z pohledu TV tvorby)
Special Ops: Lioness (2023) (seriál)
Super seroš! Vynikající začátek, nenudící střed a kvalitní a svižný konec . Já prostě Sheridana žeru.:) 4* 77%
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Za Hunana a posledních 5 minut dávám dvě hvězdy. Jinak za mě tedy brovské zklamání, ani né tak kvůli všem těm zkratkám, plochým postavám a nebetičně odfláknutému scénáři. Nejvíc mě mrzí naprostá neoriginalita. Každá druhá scéna byla už dříve někým jiným natočena. Navíc natočena lépe. Nezbývá než pálit 2* a 35%
Monarch: Odkaz monster - Paralely a nitro (2023) (epizóda)
Tohle vážně docela bolelo. 30%
Hra na oliheň: Výzva (2023) (relácia)
No mohli se ti organizátoři snažit trochu víc. Tohle je pro mimina! 35%