Recenzie (128)
V letu (2024)
Je to děsně hloupý
65 (2023)
Průměr, nic víc, nechybělo moc a jednalo se o sobotní dopolední rodinný film.
Tvorca (2023)
Tohle je hodně špatný. Vizuálně ještě jakž takž, ale zbytek fakt o ničem. Čekal jsem nějaký hutný scifi, ale dostal jsem jenom kýbl nudy a patosu.
V zajatí zla (2023)
Za mě cajk.
Psia jazda (2023)
To je film Adama Sandlera? Počet chcanek, hoven a nadávek by tomu odpovídal. Místama dost nechutný, ale tak asi bych měl bejt rád že se takový hovadiny točí.
The Hexecutioners (2015)
To byla nuda.....
Chvenie 4 (2004)
Shlidnul jsem komplet serii. Nema to horsi a lepsi dily, kvalita mi pripada konzistentni. Jenom po prvnim dile se to prelilo trochu do komedie.
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Rozhodl jsem se že se na to teda podívám, abych mohl zhodnotit. Vydržel jsem polovinu první epizody. Tahle věc exceluije hlavně v mizerné kameře doplněné strašně mizerným zvukem. S mizernými hereckými výkony a naprosto mizerným scénářem to připomíná nějaký homevideo amatérského hereckého sboru. Takový to video, který natočíte jako dokumentaci k tomu co skutečně natáčíte. Opravdu nevěřím tomu že tohle někdo myslel vážně. Nejvíc peněz na celém natáčení tohoto díla bylo nejspíš investováno do cateringu.
Asterix a Obelix: Ríša stredu (2023)
Tenhle dil je fakt divnej. Pobavil, to jo, ale co udelali z Asterixe? Doufam ze do dalsiho dilu vse napravi.
Vedma - Episode 1 (2023) (epizóda)
Trhá mi uši debilní dabing. A tak mizernej zvukovej master už jsem taky dlouho neslyšel. 2 lidi stojí vedle sebe, čumí na obraz, jeden mluví jako ve velké hale, druhej jako by byl zavřenej na hajzlíku... A to je každá druhá scéna. Na zvuku se fakt šetřit nemá.