Recenzie (59)
Vůně cizích krajů (2008) (seriál)
Írán, poklady Persie
Írán, poklady Persie (2016) (TV film)
Vynikající dokument o íránu, mohu doporučit. Zejména pro ty, které zajímá venkov, tradiční řemesla a život mimo velkoměsta...
Miesto činu (1970) (seriál)
Jak tady většina píše - Místo činu je Schimanski a Schimanski je místo činu, aneb tenhle seriál stojí hlavně na hoších s Duisburgu čilia osa Schimanski, Thanner, Henschen, Königsberg a Osman... Jediné co mě mrzí, že představitel Thannera Eberhard Feik umřel tak brzy.. Kromě jiného mohlo být ještě více jejich společně natočených dílů. :(
Bastardi 2 (2011)
Na to jak slušně obsazené je to herecky, je dvojka rozhodně slabší než první díl. Ubylo scének ze školy a celé je to spíš o mafii kontra ředitel školy. Na druhou stranu je tam několik výborných scének, ale víc jak jednu hvězdu si to nezaslouží.
Návrat veľkého blondína (1974)
Pokračování Velkého blondýna mi přišlo dějově krapet slabší než jednička, ale vysoké hodnocení čtyř hvězd je adekvátní.
Veľký blondín s čiernou topánkou (1972)
První díl Velkého blondýna je wxcelentní podívaná právem pokládaná za legendu francouzské komediální tvorby.
To já ne, to on (1980)
Hvězdička navíc je pro duo Pierre Richard - Aldo Maccione, které mám rád zvlášť když hrají dohromady. Jinak film je to spíš tříhvězičkový, takový slušnější průměr 66 %
Román pre mužov (2010)
S klidným svědomím můžu dát 4, protože toto byla skutečně zábavná oddechová komedie, proložená vtipnými hláškami a humorem, který neurazí. Mám rád Donutila a ten nezklamal, stejně jako ostatní herci. Velmi souhlasím s Enšpíglem a Malarkeyem- aktuálních 46 % je podhodnocené číslo... Na ČSFD se ta procenta nesmějí brát až tak vážně.To, že je nějaký film modře neznamená, že není výborný. Naopak kolikrát je člověk mile překvapen...
Šumná města (1995) (seriál)
Seriál vcelku ujde ale nemám rád Vávru a jeho humor - takže za 2.
Mrázik (1964)
Mrazík je prostě klasika, ať si říká kdo chce co chce, jako můj bratr :-))