Recenzie (392)
Wind River (2017)
Ty kulervoucí kecy okolo tak závažných témat ten film pekelně shazují. Nevěřím nikomu z nich nic. Podělaný scénář, casting, tempo. "Odkud jsi? A ty? já jsem sefbíaj!" :-). A ty snowborďácký xichty Jeremyho na skútru :-). Sračkoidní, trapné - škoda. Odpad.
Hříšní lidé města pražského - Svedomie (1969) (epizóda)
Nejslabsi dil cele serie. Nina me sr... neskutecne.
Musím tě svést (2002)
Kraus jako svudnik. To driv Tetsuo vyhraje MS v silovem trojboji.
Pomaľované vtáča (2019)
Každé dobré dílo (kniha/hudba/film...) je dobré tehdy, pokud vyvolá emoci a zanechá dojem. NP vyvolává nepříjemné pocity a zanechává dojem hnusu, surovosti a zla v různých podobách. Rozdíl mezi výborným a dobrým dílem je mj. to, že v prvním případě stále více a více přitahuje pozornost a vy nechcete jít spát, jen abyste to mohli dočíst/dokoukat. V Marhoulově díle je to přesně obráceně - zájem jen uvadá.
Neporaziteľný 2 (2006)
K cemu se Ben Cross snizil :(
Vojna bohov (2011)
Nepotesi, neurazi.
Cela (2000)
Uporne radoby cool, ale je to upocene, utahane, nezazivne.
Predátori (2010)
Ceckove veledilko s beckovymi herci a s deckovym sceanarem.
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Laskave, ale Vacatko me sral 😄
Lovec démonov (2016)
To bylo tak debilni, az to bylo usmevne.