Recenzie (2 651)
Na život a na smrť (2013)
Velmi dobrý film o jedné misi Navy SEALS v Afghánistánu. Žádné hollywooodsky stupidní dialogy, akce uvěřitelná, herecké výkony takové, že člověk při sledování nezažívá pocity trapnosti. Jistě, ve skutečnosti to celé bylo mnohem drsnější, ale to už není chyba filmového zpracování. Jde o jeden z těch válečných filmů, které řadím na nejvyšší příčky v tomto žánru.
Špina (2013)
Nijak zvlášť mě tenhle film nezaujal, a to ani jako krimi, ani komedie. Obě tyto roviny filmu jen tak šuměly jako zrnící televize. Celkově to tedy byl dost podprůměrný film, který jsem nějak dokoukal, ale nic moc ve mně nezanechal.
Protektor (2009)
Film, který vyloženě potěší oko divákovo po formální stránce, protože je natočený velmi neotřelým stylem, takže mu každý rád odpustí nějaké ty nevyrovnanosti v samotném ději a sem tam i jakési to herecké tápání.
Pompeje (2014)
Téma slibovalo alespoň vizuální hody, ale nekonaly se. Samotný příběh je o ničem a herci hrají příšerně, ale za to asi ani nemůžou, když nebylo co hrát. Jako bych sledoval jeden díl Xeny, která si zapomněla kozy v karavanu.
Nežné vlny (2013)
Docela v pohodě film. To je asi tak vše, co se o něm dá říct. Žádná extra komedie ani drama, vcelku dobří herci... No prostě dá se to jednou zkouknout.
Únos (2012)
Nejdřív jsem si říkal, že jde zase o jeden obyčejný thriller, ale ono to pak chytlo celkem slušné grády, takže se to vyšvihlo nad průměr. Jen teda obsazení Mae Whitman mi vůbec nesedělo. Ta je totiž tak špatnou a esteticky nevydařenou herečkou, že jsem jí přál všechno špatné, ať ji tam potká.
Lásky čas (2013)
Pro mě příšerně nesympatičtí hlavní hrdinové, takže mi bylo úplně fuk, co se jim stane či nestane. Tahle romance v sobě neměla nic, co by mě nějak zaujalo. Prostě jsem to jen tak odkoukal. Je pravda, že jsem se nijak zvlášť nenudil. Někdy i to musí stačit.
Elysium (2013)
V podstatě průměrná, i když po formální stránce docela dobře natočená sci-fi mlátička.
Všetko je stratené (2013)
Sledovat Roberta Redforda, jak se něco přes hodinu a půl potýká na plachetnici a v záchranném člunu se živly v Indickém oceánu, to byla fakt nuda.
Príbeh kmotra (2013)
Jako obraz jedné ne moc dávné doby film docela funguje. Není to sice něco extra, ale chvíle nudy se skoro nedostavují a třeba takový Ondřej Vetchý hrál velmi dobře.