Recenzie (2 651)
Rivali (2013)
Řemeslně dobře natočený film z doby, kdy sportovní výkony ještě "psaly příběhy". Také herecké výkony nejsou vůbec špatné. Ale celé je to jen obyčejný hollywoodský kalkul, na který se sice dobře dívá, nicméně nějakou větší vypovídající hodnotu opravdu nemá.
Vo štvorici po opici 3 (2013)
Zatímco Pařba ve Vegas a Pařba v Bangkoku, docela ušly, tak Pařba na třetí je úplně mimo, sem tam něco k pousmání, ale hlavně bohapustá nuda.
Nezastaviteľní (2013)
Sice uvidíte to, co jste už párkrát viděli někde jinde, ale ono to prostě funguje docela dost dobře a dá se na to koukat a vcelku v pohodě relaxovat.
Na konci sveta (2013)
Otravná, uřvaná a především zcela nevtipná komedie.
Útek z väzenia (2013)
Sly a Arnie se sešli v jednom filmu a předvedli ucházející "útěkovku", která sice nenudí, ale o něco k opakovanému zhlédnutí, neřku-li nezapomenutelného se rozhodně nejedná.
Vysoká hra (2013)
Hodně průměrný film, v němž je pár dobrých momentů, které ale při převládajícím zívání spolehlivě zapomenete.
Klip (2012)
Naprosto stupidní film o ničem s několika v podstatě pornografickými scénami. Jen upozorňuji, že nejsem ani trochu prudérní, takže moje negativní hodnocení nesouvisí s oněmi scénami.
Kupec Benátský (2004)
Velmi dobrá filmová adaptace Shakespeara, v níž předvedl skvělý herecký výkon především Al Pacino v roli Žida Shylocka. Zajímavé bylo, jak se Shakespear v jeden moment pořádně opřel do antisemitismu, přičemž ale závěr je antisemitský.
Prosíme pretočte (2008)
Dost nudný film, v němž se vlastním způsobem natáčí nebo přetáčí známé filmy. Říká se tomu švédování. No, je to celé jedna velká blbost, kterou jsem dokoukal jen se sebezapřením.
Ukrutne šťastní (2008)
V podstatě průměrný film o poldovi v jednom dánském zapadáku, kde jsou podivní týpci, kteří si rádi řeší věci po svém, a když by jim do toho chtěl někdo keceat...tak ať to radši nedělá. Celou dobu jsem se dost nudil a marně jsem čekal, že mě z té nudy něco vytrhne.