Recenzie (535)
Smrtiaci príliv (2016)
Chudák žralok,toľko sa namakal,a tak blbo skončil.Neubrzdil.Aspon pekna scenéria,ked uz film o ničom.
Tichý výkřik (2015)
Prečo ma rozsekal čínsky Tichý výkrik na kusy?Pretoze tak čistý a úprimný vzťah medzi krásnymi a mimoriadne sympatickými ludmi sa v prostredí horskej dediny vybrusi do naozaj drahého diamantu.
Bitka o Sevastopoľ (2015)
pateticnost patri k ruskemu filmu,ale v kombinacii s gycovym obrazom,naivitou,hudbou,ktora je fajn,ale s videnym obrazom nesedi,robi z hrdinky zeny ostrelovacky,akusi pjeknu sem tam umazano zakrvaveno zraneno neznicitelnu gerojku
Súboj na špičkách (2016) (TV film)
Slabučké,ale hodnotím 2*za to,ze v skutočnosti je ten boj ci neuznávanie sa navzájom medzi klasikarmi a modernistami prítomný.Hlavny je jednoznačne radosť z pohybu a tanca.
Probuzená posedlost (2015)
Film skôr o špine v politike,lepších rodinách,právnikovi,ako o špine v eskortnych agentúrach,ktoré tie persony z lepšej spoločnosti využívajú.
Útok na Paríž (2016)
Dostatočne akčné a ani záverečný happyend nevadil.Take fajn.
Benny a Joon (1993)
Perfektný Johnny Depp.Ukážka,ze uz v mladosti vynikal,teda skvelým hercom sa treba narodiť,lebo naučiť sa to urcite nedá.Velmi milý film.
Marlene Dietrichová - soumrak anděla (2012) (TV film)
Modry anjel očami dcéry,priateľov,vnuka.Fascinujuci pohlad na zrodenie a pád veľkej hviezdy.
Paterson (2016)
Ako sa dá všednosť poeticky dat na plátno
Všechno, co mám (2015)
Príbeh pekny.3 a pól *