Recenzie (935)
Stratený objaviteľ Tad a smaragdová doska (2022)
Nejslabší díl z trilogie. Nejlepší byl 2. díl.
Racek (2021) (divadelný záznam)
Nechci dávat přímo odpad! někoho tato hra jistě zaujme, ale můj žánr to rozhodně není. Vlastně nemohu říct, že by se mi kdy líbilo nějaké ruské dílo (krom pohádek).
Spalovač mrtvol (2017) (divadelný záznam)
Porovnat mohu jen s filmovou předlohou a stejně jako film má i hra nudné zdlouhavé pasáže, které když vynecháte nic se nestane.
Argylle: Tajný agent (2024)
Obsazení super, do soundtracku bych zařadila více známých skladeb, ale vážně nikomu nepřišla taneční choreografie trapná? Trapně se museli cítit i herci a tu trapnost vidí diváci. Rozhodně to není Mr. & Mrs. Smith. Taky nevím, proč agentce obarvili vlasy a nacpali jí do šatů, které jí zbytečně přidávají kila navíc. Nebo proč H. Cavill vypadá jako skříň.
Richard III. (2022) (divadelný záznam)
Pavlína Štorková je úžasný diblík, který hravě zvládl hlavní mužskou roli. Ocenila bych, kdyby hra byla trošku zkrácenější. Klasiku neznám, protože mě historické hry nudí, ale tohle mě zaujalo natolik, že jsem si musela vyhledat základní informace o Richardu III.
Raz budeme ďalej (2021) (divadelný záznam)
Hezky zpracovaná hra, která nám shrne historické okamžiky od Sametové revoluce po současnost. Každý si zde najde něco, co určitě zná nebo co mu je bližší. Hlavní myšlenku, která hru provází až do konce, si musí divák najít sám. Chyběl mi tam závěr, celkové vysvětlení.
Madisonské cesty (2020) (divadelný záznam)
Knižní předlohu jsem nečetla, filmovou předlohu jsem viděla kdysi hodně dávno a to aniž by mě nějak zaujala, ale spíš mi v ní vadil Clint Eastwood, který mě absolutně nezaujal. Ale tato hra byla dost zajímavá, dost dobře sestavená. A pokud by vás nezaujal děj nebo herci, tak zpracování bylo na 1*.
Velká mořská víla (2020) (divadelný záznam)
Velmi zajímavé rodinné drama, která diváka uchvátí a lehko připoutá i přesto, že děj není hlubokomyslný a nepokládáte si filozofické otázky. Prostě jen sledujete život jedné rodiny.
Chudiatko (2023)
Nevím, kdo film zařadil do žánru komedie a romantický rozhodně bych film zařadila mezi erotické, protože je rozhodně nevhodný pro děti. Zpočátku mě Bella děsně nasírala, ale pak jsem to pochopila. Co by se stalo, kdyby dítě nebylo vůbec vychováváno? Jinak vizuálně výborný. Hrozně se divím, že herci šli do tak odhalených scén.
Divoké včely (2001)
Tak trochu bez děje a zápletky.