Obľúbené seriály (8)
No, počkaj! (1969)
Jsem tímto ruským animovaným seriálem úplně odkojen. Otec dovez z tehdejšího SSSR (Rusko) když tam byl na vojenském výcviku promítačku a pásky z „Jen počkej zajíci“. V době komunizmu, kdy v domácnostech byla většinou jedna malá černobílá televize, jsme doma měli vlastní barevné kino. Zajícova a vlkova dobrodružství i po skoro půl století existence mě nepřestávají bavit, ty neztrácí na kráse za žádných okolností. Zůstanou mou součástí až do konce mích dnů.
Bol raz jeden život (1987)
Bombastický seriál, poučný a přitom veselý a zajímaví. Protože byl naučný, pouštěli nám ho i na škole. Francouzský tvůrci udělali velmi kvalitní kultovní animovanou pomůcku pro školy ale i pro vzdělávání dětí. Dobrodružství krvinek, obraných látek a jiných různorodých látek v těle. Ale mým hrdinou byl vždy poručík Baculík. Myslím že zatím nebylo uděláno něco podobného, co by tento seriál mohlo čímkoli trumfnout a pokořit.