Recenzie (278)
Katedrála (2002)
Profesionální animace, chladná až depresivní, bez kouska vtipu, útočící na psychiku všemi svými detaily, nádherné.
Abeceda (1969) (študentský film)
Brr, běhal mi mráz po zádech, něco tak depresivního se hned tak nevidí. Daleko "odpornější" čtyři minuty než celých 120 dnů Sodomy.
Glen, nebo Glenda (1953)
Jedním slovem... nepopsatelné:)))
O líném Honzovi (1977) (TV film)
Televizní pohádky podle Josefa Lady jsou, byly a vždycky budou nejlepší. Ladův humor je tak něvěřitelně milý a inteligentní; jen víc takových.
Vitajte v Holly Springs (1999)
Do doby, kdy se na obrazovce vyskytovala sama "čiperná" teta Cookie, měl film ještě tempo:'(
Plán 9 (1959)
Není to odpad, je to pravdu geniální film, jen v trochu jiném smyslu než Ed Wood původně zamýšlel. Hltala jsem každý záběr s otevřenou pusou, tohle vidět v kině musí být neskutečný zážitek:)
Nezbedná bosorka (1998) (seriál)
Něco tak neuvěřitelně trapného a hloupého, že bych dětem zakazovala, se na to dívat.
Hrob světlušek (1988)
Srdcervoucí, děsivý příběh o krutosti druhé světové války popsaný tak barvitě, až je člověku smutno. Připadala jsem si zoufale, při pomyšlení, že to není fikce, ale hrozná realita, která zničila život mnoha nevinným lidem. Jeden z mých nejsilnějších zážitků. Slzy se mi rozutekly po tváři aniž by šly zadržet- vlastně jsem se o to ani nesnažila. Jsou filmy, na které se člověk podívá, a o týden později neví, o čem byly, Hotaru no Haka je film, na který nikdy nezapomenete. Film, který zůstane ve vás.
Môj sused Totoro (1988)
Odmítám filmu upírat pátou hvězdičku jen proto, že je to celé cíleno na nejmenší. Totoro je daleko kouzelnější než většina ostatních filmů, co si hrajou na pohádky.
Scratovo dobrodružství (2002)
Pět minut ale daleko lepší než celá doba ledová a zasloužená (zatím jen) nominace na Oscara:)