Recenzie (591)
Život po životě (2010)
3,5*. Moc pěkný a zajímavý, ale po skončení mám pocit, že to zase rychle zapomenu.
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Úvodní i závěrečné titulky měly nejlepší grafiku. :) Jinak zbytečně hnusné zpracování (všude plno krve, částí těla a odporných čarodějnic). Příběh překvapivě zajímavý a originální. Trochu horší 3*.
Denník Bridget Jonesovej (2001)
Čím víckrát to vidím, tím mě to víc baví. :D
Pán času (2005) (seriál)
Já to vůbec nechápu :D Viděla jsem pilot a přišlo mi to jako nevýslovná béčková kravina. A teď tady to hodnocení, a ten celosvětový úspěch a uznání..... já to prostě nechápu :D Jdu zkusit druhý díl, jestli jsem tam něco přehlídla, nebo nevim... EDIT: No tak druhý díl byl teda o dost lepší. Třetí však zase nic moc. No holt jsem asi neobjevila to kouzlo, co všichni tady.
Terapia láskou (2012)
2,5*, moc jsem nepochopila úžasnost tohoto filmu.
Sherlock a Watsonová (2012) (seriál)
Natočené jako běžná americká kriminálka. Ničím zvláštní, ničím jiná, ničím zajímavá. Britský Sherlock má kouzlo v tom, jak je neobvyklý. Nepředvídatelný a osobitý. To, co tady Sherlock vydedukuje zjistí CSI mikroskopem. Jinak jsou případy úplně stejné. (Očistím podezřelého - uzavřu případ - ha, něco nesedí - ha zavřu prvního podezřelého). A navíc se to samo shazuje už tím, že se to točí hned jakmile má britský Sherlock úspěch, a ta trapná spousta podobností... Kdyby to alespoň bylo inteligentní. Ale holt ne každý je tak geniální, aby dokázal vymýšlet geniální příběhy geniálnímu Sherlockovi.
Drsniačky (2013)
První půlka krutě vtipná, druhá už slabší. :)
Rómeo a Júlia (2013)
Nehledě na to, že jsem ovlivněna zpracováním z roku 68, musím hodnotit 3,5*. Jestli je to tím, že s titulkami to nebylo ono, nevím. Každopádně mi toto zpracování přišlo méně uvěřitelné. Výstižně zobrazené ulice města nezachránily tu krásu prostředí, která se sice s postupem filmu podle mě vyrovnávala skutečnosti (zhoršovala), avšak nemyslím si, že takhle krásně nazdobené to tehdy měli. A i kdyby, necítila jsem tu pomíjivost života jako z minulého zpracování. Rychlému vzplanutí Romea a Julie by se ještě dalo uvěřit, ale celkový dojem se neslučoval s tím, že se lidé jen tak na ulici potkají, vyvolají vražedný souboj a bez výčitek druhého zabíjí. Se zpracováním z roku 1996 se to ale srovnávat moc nedá. Dobovější prostředí mám radši, ale moderní nádech má také svoje kouzlo.
Aningaaq (2013)
3* asi jen proto, že je to skvělý takhle doplnit film.
Gravitácia (2013)
Říkala jsem si, o čem to tak asi může být, dvě hodiny ve vesmíru. Stopáž je však příjemně tak akorát dlouhá, napínavý jak to má být a je to zase něco jinýho. Vidět to ve 3D by asi byl jiný zážitek. Ale i tak bylo krásný koukat na ty úžasný záběry. Osobitý film o snaze přežít v podmínkách, které si skoro nikdo nedokáže představit. EDIT: Po druhém shlédnutí je to snad ještě lepší.