Recenzie (643)
Rabid (2019)
Chudák Cronenberg. Takovou prasečinu si nezasloužil.
Short6 (2001)
Hodnotím spíš Short5, protože snímek Member jsem nikde nenašel. Bubeníci a Parukář byli fajn, zabijácká fazole taky OK, Camera od mistra Cronenberga byla malým zklamáním a nekonečný Wave twisters ztráta času.
Každému jeho kino (2007)
Tohle se těžko hodnotí jako celek. Napočítal jsem rovných deset minifilmů, co mě zaujaly, zbytek byl buď průměr nebo mě nijak neoslovil. A co se mi líbilo? Určitě Lars von Trier a jeho pohled, se kterým jsem se ztotožnil. T. Kitano a jeho farmář v kině. D. Lynch a jeho typické bizarní představení. D. Cronenberg a jeho poslední Žid v posledním kině. K. Loach a vítězství fotbalu nad kinem, se kterým se sice neztotožním, ale pobavilo mě. E. Suleiman a jeho eskapáda na záchodě. R. Polanski a jeho úsměvný příspěvek. B. August a přecpaná promítárna. W. Salles a podařený hudební příspěvek. K. Chen a šlapající děcka a Chaplin.
Zločiny budoucnosti (1970)
Pro mě to bylo o něco stravitelnější než Stereo.
Stereo (1969)
Omlouvám se, ale víc jak dvě hvězdy opravdu nedám. Líbilo se mi prostředí v jakém se to odehrává, ale vůbec netuším, o čem se tam mluví a co vlastně ty postavy předvádějí. Jsem Cronenbergův fanda, mám jeho filmy rád, ale tohle neberu.
Teleplay (1976) (seriál)
Jak už tu napsal uživatel bierce, taky jsem našel jen The Italian machine. O dalších epizodách nevím nic.
Peep Show (1975) (seriál)
Hodnotím pouze epizodu The Lie chair. Více dílů se mi bohužel nepodařilo najít.
20 000 míľ pod morom (1954)
Bylo hodně znát, že je to dílo od Disneyho. Ale Kirk Douglas ve spojení s Esmeraldou byla fakt vtipná dvojka. A je třeba pochválit i interiér Nautila.
Invaze lupičů těl (1956)
Jsem rád, že jsem si nejdřív něco o filmu přečetl, jinak bych nadával na ten konec. Ale byl prostě studiem vynucen, tak se nedá nic dělat. Kdyby to zůstalo, jak mělo, byla by to pěkně depresivní koncovka.
Konkurs (1963)
Takový malý předvoj pro Taking off.