Recenzie (120)
Kráska a zviera (2011)
Moderní verze Beauty and The Beast, která se mi líbila. Pokud o tomto filmu přemýšlíte jako o Kráce a Zvířeti pak to funguje, ale jako teen romantic comedy moc ne, ale já to brala jako pohádkový příběh zasazený do současnosti.
Láska na druhý pohľad (2009)
Dala bych i 4, ale druhá polovina filmu mě k smrti nudila.
Manželský sľub (2012)
Námět dobrý, trochu cliché ale dobrý. Scénář se mi líbil, Rachel McAdams byla vynikající, ale Channing Tatum? Už podruhé mě přesvědčil, že zrovna nepatří mezi ty nadanější herce. Celý film jsme čekala, kdy si hlavní představitelka vzpomene na část svého života, ale k mému potěšení se tak nestalo, takže to z filmu neudělalo další hollywoodský doják, ale poměrně pěkný film ze kterého mám pozitivní pocit a to je nejdůležitější. Takže takových 65%.
Pearl Harbor (2001)
Krásná hudba...
Guru lásky (2008)
Zvládla jsem 7 minut a to mi stačilo na to, abych poznala, že je to jeden z nejhorších filmů jaké uvidím. Ne, děkuji! Celých 7 minut minut tu nebylo nic vtipného, i když se o to flm snažil. Radím vám dobře, nedívejte se na to!
Mravnosť nadovšetko (1937)
Nejlepší česká předválečná komedie!
Domáci maznáčik (2008)
Větší blbost jsem dlouho neviděla - * za Emmu Stone
Tajomstvo kruhu čarodejníc (2011) (seriál)
Hodnocení po dvou dílech ---> hrůza, nuda, příšerné dialogy, divná hlavní představitelka...
Saw 3D (2010)
2* za film * za 3D efekty
Príbeh o hľadaní lásky (2010) (TV film)
Ze začátku celekm dobré, ale zničeno koncem a to katastrofálně!