Obľúbené filmy (10)
Ako na vec (2002)
Stačí vidět scénu s kachnou :)
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Wimbledon: Zápas o lásku (2004)
Ossakhan yeonae (2011)
Moc pěkný film u kterého se smějete, brečíte a bojíte. Doporučovala bych shlédnout tento film až po setmění, jinak to nemá velký účinek :)
Banchangggyo (2012)
Prázdniny (2006)
Temný rytier (2008)
Jeden z nejlepších filmů, jaký jsem doposud viděla.Amazing...
Mravnosť nadovšetko (1937)
Nejlepší česká předválečná komedie!
Blázni zo štadióna (1972)
Můj neoblíbenější díl z celé série