Recenzie (120)
Beznádejne zamilovaná Lola (2012)
Asi bych dala pouze 2 hvězdičky neboť dialogy teenagerů byly opravdu hrozné a někdy zrátka nastaly scény, které na sebe nenavazovaly atd. Tu třetí * si zasloužil soundtrack.
Profesionálna manželka (2010)
Toto rozhodně není komedie a vlastně ani nevím jakým žánrem se tento film může pyšnit.
Osvietenie (1980)
Jack Nicholson v nejlepší roli.
Cheotsarang sasu gwolgidaehoe (2003)
Tento film byl opravdu zklamáním.
Jak si zasloužit princeznu (1994)
Když jsem byla malá, byla tato pohádka jedna z mých nejoblíbenějších. Ovšem nedávno jsem ji opět viděla, ale bohužel už se mi tak nelíbila. dala bych 2* ovšem za staré časy dám 3.
Baekyahaeng (2009)
Hrozně se mi líbila symbolika, která zde byla užita a hudba a Ye-jin Son a tento výrok "When the sun is at its highest point the shadows disappear."
Slečna na stráženie 2 (2001) (TV film)
Film, ve ketrém Američani předvedli naprostou neznalost a jen mě otrávili. Většina děje se odehrávala v českém prostředí, ovšem nikde ve filmu o tom nebyla ani zmíňka. A promiňte mi, ale aby se dostali ze švýcarského města (které představoval Český Krumlov) do Prahy za 5 minut na lodi, to už j etroch moc a tato nepřesvědčivost ještě nahrávala jedné z největších blbostí jaké jsem kdy viděla.
Wichool (2005)
Jak to ti Korejci dělají, že v každém filmu je tak nádherná hudba!
Nedotknuteľní (2011)
Skvělé téma. Komedie i drama v jednom + nádherná hudba = 5*. Krásný film!
Yeongeo wanjeonjeongbok (2003)
Po první polovině jsem si říkala, jestli to nevypnout. Vůbec se mi to nelíbilo, ovšem ve druhé polovině jsem tak nějak vcítila do postav a příběh mě chytnul a za to dávám 4* a taky za hlavní představitelku.