Recenzie (454)
Philadelphia (1993)
Smutný, dojemný a strhující příběh s výborným obsazením - Hanks a Washington!! Film u kterého jsem měl slzičku na krajíčku...100%
City Island (2009)
Komedie, která svým příběhem nepřináší nic nového, ale párkrát jsem se aspoň zasmál! Velice dobrý herecký výkon předvedli Andy Garcia a Emily Mortimer... 55%
Věž smrti (2012)
Asijské filmy nemám moc rád ( nelíbí se mi jejich humor a herecké podání ). Čirou náhodou jsem narazil na zajímavou recenzi toho dle snímku a tak že se zkusím na to mrknout! A vůbec toho nelituji, první půl hodinku sem se tedy držel abych to nevypnul, ale pak to byla jedna velká jízda plná parádních efektů, emocí a výborné atmosféry!! Hasiči mají těžkou práci a za to mají můj velký obdiv!! Konečně po dlouhé době výborný katastrofický film... 80%
Simonův vesmír (2010)
Příjemná švédská komedie! Mě jako divákovi přišel Aspergerův syndrom docela vtipný, ale po čase bych asi určitě změnil názor!! A starat se o takové lidi 24 hodin denně musí být pěkný záhul! No filmové zpracování bylo povedené-kluci ze severu se zase ukázali a herci rozhodně neklamali, ale škoda té závěrečné romance!! šššššš přepínám... 75%
Cumlikátor (2005)
Podprůměrná oddychovka !! Vin Diesela mám jako herce rád, ale tady mi moc neseděl. Jediné co mě dostalo do kolen byla Československá miss :D 40%
The Cult: Music Without Fear (2002) (koncert)
Není to zrovna můj oblíbený hudební štýl, ale dalo se to ;) 50%
30 minút po polnoci (2012)
Vynikající režie od Kathryn a na ženskou je to bravurní práce, ale ten konec mě teda pěkně naštval! Celou dobu se těším na závěrečnou akci, protože po celou dobu filmu se prakticky nic neděje a pak akorát příjde světlo,tma,světlo,tma atd atd !! Fakt zážitek!! Jinak po celý film je dobrá atmosféra doplněná autentickými záběry a šikany zajatců - které mohli být určitě ve větším měřítku( je vidět, že to točila ženská ). Viděno s českým dabingem ( kvůli mladé ), který byl za trest!! Určitě ještě mrknu v originálním znění a třeba pozměním hodnocení... Zatím 60%
Mäsiari (2003)
Výborná a nenáročná dánská černá komedie! Film se severu Evropy zase nezklamal. Já sem se výborně pobavil...80%
Strach z létání (2012)
Pěkný animák s příjemným příběhem a atmosférou...80%
Útok na Spojené štáty (2012)
První hvězdičku dávám za prvních 20 minut a druhou za posledních 15 minut! Jinak je to absolutně o ničem... 35%