Recenzie (454)
Lov na Gluma (2009)
Na amatéry opravdu dost dobré!! Hlavně ty kostýmy byly úžasné! Děj ze začátku sice trochu pokulhával, ale v druhé půli se to pořádně rozjelo! Paráda...85%
Hotel Chevalier (2007)
Pastva pro oči !! Nádherná prdelka Natálky ! I za tak krátkou dobu jsem se pěkně pobavil. A teď už jen mrknout na Darjeeling...80%
Teď a tady (2012)
Krásný, příjemný a dojemný film! S rakovinou si musíme poslední OKAMŽIKY užívat naplno, ale určitě nezatracovat rodinu, protože rodina je v tu chvíli to je jediné co máme! :( S tím, že se najde nějaká velká láska, to může být fakt jen ve filmu! Škoda, jinak by mé hodnocené bylo určitě větší! Herecké obsazení bylo slušné a hlavně musím vyzdvihnout skvělou Dakotu Fanning ( Tessa ). 80%
Šťastlivci (2008)
Příjemná pohodovka o třech lidech z armády a jejich různých životních osudech! Jako komedii bych to určitě neoznačoval. Rachel McAdams byla parádní! Výborný film pro udržení dobré nálady...75%
Rozprávky bratov Grimmovcov: Janko a Marienka (2012) (TV film)
To je zase ale hovadina na entou!! A co jsem taky čekal od německé produkce...10%
Dokážte mi vinu (2006)
Vynikající snímek!! Pobavilo a sledovat Vina Diesela, kterému role vyloženě sedla, byla prostě paráda! Vždy to bylo mým snem stát se mafiánem, ale pak jsem se probudil a radši se stal řadovým dělníkem :) 90%
Až vyjde mesiac (2012)
Že bych z toho měl záchvaty smíchu, to se říct nedá, ale film má určitě své kouzlo!! Pro mě příjemné překvapení, které jsem nečekal...80%
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Tak konečně dokoukáno a mohu říct jedním slovem-BOMBA!! Velká poklona patří hlavně panu Vince Gilliganovi za perfektně promyšlený scénář! Seriál dále nabízí výborné postavy, nepředvídatelné situace a nabitou atmosféru s přesně hodící se hudbou! Paráda!! Oblíbené postavy - WW ( Bryan Cranston-úžasně proměnlivý ), Jesse Pinkman ( Aaron Paul-připadal mi že je fakt sjetej ), Saul Goodman ( Bob Odenkirk-hodně dobré hlášky a nápady ) a Gus ( Giancarlo Esposito-chytrý a kultivovaný boss ). Hodnotím všech 5. sérií-100%
Bůh žehnej Americe (2011)
Velmi zajímavý a odvážný film o chování lidí v dnešní době a názorné ukázky jak by se to dalo řešit !! :)) Já sem se výborně pobavil... 75%
Posledný samuraj (2003)
Jednoznačně nejlepší film v kterém si Cruise zahrál ! Krásná krajina, silný příběh, výborná kamera a jeden z nejlepších soundtracků od Hanse Zimmera!! Jedním slovem - NÁDHERA... 100%