Recenzie (454)
Vládkyňa zla (2014)
Tak pro mě nejlepší zpracování Šípkové Růženky! Vizuální stránka naprosto perfektní, herci výborní ( Hlavně Angelina ), o napětí nebyla vůbec nouze a nechyběla ani zábava! Prostě velice podařená pohádka...90%
Všetky cesty vedú do hrobu (2014)
Až na pár momentů mě to moc nebavilo! Humor průměrný, herci žádná sláva a některé scény byly i dost trapné! Kdyby radši udělali pořádně nabušený Western jako třeba Tenkrát na Západě nebo Sedm statečných... 50%
Pečovatel (2014)
Vynikající mrazivý thriller, který určitě není pro každého, zvlášť ne pro ženský. Velké překvapení z Belgie...90%
Pamiatkári (2014)
Já nevím, ale při takovém nabitém obsazení jsem od toho čekal mnohem víc! Dlouho jsem se takhle u filmu s válečnou tématikou nenudil! Jednoduché, bez akce, bez humoru, no prostě se to nepovedlo Georgy...45%
Pablo Escobar: Kokainový král (1998) (TV film)
Kdo má prachy, má moc! Ale všeho moc škodí, Pablo...90%
Falling Skies (2011) (seriál)
Tak za jedno velký lejno stojí herci, animace, akce, mimozemská civilizace, střihy a naprosto debilní scénář!! Hlavní hrdinové jak by smet - Učitel dějepisu, vietcong, všemohoucí pediatrička, dědeček inženýrek, nábožná panna kapitán alá chuck norris a parta malých spratků! Dokázal jsem dokoukat první sérii, dál už mě ani nehne...20% za potenciál
Zlodejka kníh (2013)
Příliš utahované a nudné...40%
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil (2014)
O trochu slabší než jednička, ale i tak vydařený kousek! Přidal bych tam tedy ještě aspoň jeden příběh, přišlo mi to krátké. Na Evu Green je radost pohledět o tom žádná, Jessice tahle role prostě sedí, Marv je ze všech nejlepší a Bruce si zahrál dobrého křováka no :) Pro mě další zážitek z města hříchů, až na 3D, které zrovna moc neoslní...85%
One Life (2011)
Inteligence, důvtip, síla, elegance, odhodlání, statečnost a láska! Úžasné záběry, ale pár jsem jich už viděl v jiných dokumentech...85%
Tigrova brigáda (2006)
...75%