Recenzie (22 969)
Maniak (1980)
Rozhodoval som sa medzi 3* a 4*. Nakoniec však zvíťazila vizuálna stránka nad obsahovou. Skvelo spravené a zobrazené gore scény ( hlavne head shot v aute - Tom Savini rules ). Obsahovo takmer nulový, ale na nič sa nehrajúci slasher. Drsný, priamočiary a nekompromisný. A ten maniak je fakt švihnutý slizký parchant.
Carrie 2: Zúrivosť (1999)
Úplná zbytočnosť. Nesiaha originálu ani po členky. Už keď, tak tam aspoň mali napchať viac gore.
Batman (1966) (seriál)
Fuuuh! Už možno aj vo svojej dobe ťažšie stráviteľný seriál ( niekoľko krát je to skôr paródia a výsmech kultovej postavy ako komiks ), ale dávam 3* hlavne za nostalgickú spomienku.
S čerty nejsou žerty (1984)
No...trošku sa aj čudujem, čo táto priemerná rozprávočka robí medzi 200 naj filmami na csfd. Ale proti gustu žiaden dišputát.
Návrat do budúcnosti (1985)
Pravdepodobne ( a možno aj určite ) najlepšia sci-fi komédia všetkých čias. Nostalgická spomienka na doby dávno minulé, odetá do spielbergovského hávu a v tom najlepšom štýle magických 80tych rokov. A som rád, že Eric Stoltz po pár týždňoch nakrúcania vypadol. Bez Michaela J. Foxa ako Martyho McFlya by to nebolo ono.
Čata (1986)
Naj best of film o Vietnamskej vojne. Možno niekomu bude pripadať nudný a fádny, ale pozor, toto nieje akčný film, na to je tu John Rambo. Oliver Stone zúžitkoval svoje vietnamské zážitky a stvoril film, po ktorom sa už málokto rozhodne narukovať. Triumf.
Kasíno (1995)
Moja obľúbená trojka ( Scorsese, De Niro, Pesci ) opäť v akcii. Síce niekoľko malých nedostatkov by som našiel, ale aj tak je to mimoriadne vydarená ukážka gangsterského žánru. Film sa dá užiť najlepšie v pôvodnom dabingu ( nemám rád ak sa nadávky nepreložia ako by mali - a to nielen u tohto filmu ) Čoho sa distribútory boja? Ak viem, že to pre deti a mládež nieje, tak im to nepustím. To bola už len taká malá vsuvka.
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Komentár? Bez komentára. Tu sa dá napísať azda len jediné. HALÓÓÓ ĽUDIA, VEĎ SÚ TO HVIEZDNE VOJNY !!!
Motýlik (1973)
Je pravda, že som ho videl už dávnejšie a iba raz, ale nejako mi to nesadlo. Veľmi ma nezaujala ani réžia, ani scenár a dokonca ani herecké výkony niesu, čo by vzhľadom na talent hlavných predstaviteľov mali byť. Skvelý námet je tu dosť nevyužitý. Škoda.
Americká krása (1999)
Hlavne kvôli hereckým výkonom a scenáru dávam 4*. A ešte za sladučkú Menu Suvari. Podľa mňa preceňované dielo.