Relácie (6)
Drtivá porážka (2008)
Kto prežije (2000)
Slavné dny (2010)
Za tohle Zunu těžce uznávám. Pořad, jehož každičký díl dokáže v rozsahu cca sedmi minut představit libovolnou historickou událost stokrát zajímavěji a emocionálněji než kdejaký celovečerní dokument. Skvěle zakomponovaná hudba a Zunův inteligentní komentář pak nasazují korunu...
Top Gear (1978)
Mistři zastavárny (2009)
Až mě jednou přestane bavit manželka, odnesu ji Chumleemu a budu historicky první, kdo naopak zaplatí, aby se své věci zbavil.. Jo, je to všechno dopředu připravené a inscenované (je to reality show, ne realita) a ano, zákazníci jsou veřejně krásně oškubávání (je to ale zastavárna, ne chcete být milionářem), ale je tak zábavné to sledovat, že kdybych si mohl vybrat, co chci v životě dělat, na prvním místě by byla spolupráce s touhle vypečenou partičkou a až na druhém degustace nových výrobků českých pivovarů. Princip je sice pořád stejný, ale každý díl nabízí vtipnou a v závěru vypointovanou epizodku kolem nákupu nebo rodinného konfliktu, divák se dozví hodně zajímavého převážně z americké historie a všechny čtyři hlavní postavy tak nějak přirostou k srdci. Když nemám na dvacet minut co dělat, už nepouštím Simpsonovi, ale Pawn Stars. Chumleeho dabing je pak genialita sama o sobě..