Recenzie (103)
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Use brain omg.
Kdybys jen tušil (2020)
Děsná nuda.
Domácí tým (2022)
Klasika
Uspávač (2017)
Film, ve kterém se nic neděje. Celkově však dokáže navodit vskutku fajn depresivní atmošku, že to divák prostě dokouká a řekne si, že to tak hrozné nebylo. Absurdita.
Ostrov snov (2020)
Film odsejpal vcelku rychle. Vysvětlení story na přesdržku, ale jinak na relax večer stačí.
Vánoční princ: Královské dítě (2019)
O trochu lepší než první díl, ale stále katastrofa.
Vánoční princ (2017)
Už se těším na dvojku.
Milostná past (2021)
Já se bavil. Super odpočinek s normáním humorem. A světe div se, žádný zřetelně jasný homosexuál.
Vpád (2021)
Škoda, že se porvrdilo pravidlo. Chtělo to nějaký zvrat a bylo by to ono.
Vlk z Wall Street (2013)
Tři hodiny a nenudil jsem se. A to dlouhé a utahané filmy moc nemusím. Tento však valil celkem svižně. Přesto se však nemohu zbavit pocitu, že mně v něcem film pěkně sr*l. Asi to bylou tou výřečností parchanta, která mu vydělala sakra dobrej balík a naivitou blbounů, co se nechali oškubat. Nicméně splnil jsem si povinnost a film jsem konečné shlédl. Prostě si to chtělo vyčlenit tři hoďky času a v klidu čubrnět na celovečerák. Solidní čtyřky. Na pětky bych si musel oholit palici. :o)