Recenzie (161)
Reservedekk (2011)
Film bez příběhu. Nebo on tu snad nějaký příběh je ??? Aha už vím, dva vypatlanci , kteří umlátili nějakýho chlapa. Super příběh, do Hollywoodu sním ! Tam ocení skvělé herecké výkony, popravdě i myš by to zahrála lépe. Jediné co se zde dá hodnotit je nestydatá dáma, která se ve filmu svlékla. Bylo toho zapotřebí ??? Ne!
S.T.A.L.K.E.R. - The Bloodsuckers Nest (2011) (študentský film)
Další skvělý přírustek do série S.T.A.L.K.E.R..
Jackals Praha (2007) (amatérsky film)
Když sem na tenhle film přišel, říkal sem si, že to nebude až tak strašné a tak sem si řek, že to přežiju, ale nepřežiju. Běhat polonahej po metru je fakt krutý, to dělaj jenom borci. Ve filmu je příšerná hudba, chvílema sem se zamýšlel: ,,Je tohle hudba" ? Odpověď zní ne. Inspirovali se americkými vzory a v mnohém je dokonce předstihli. Co?? To je vtip, že. Ano je, nepředstihly ani pralidi. Nejhorší český film co sem kdy viděl, jestli se tomu dá vůbec říkat film. Odpověď zní ne! Takže odpad! A ať je to amatérský jak chce, je to shit !
Pripyat (2008)
Ůžasný dokument o mrtvém městě Pripyat.
Za třetí (2011)
Moc pěkné, skvěle promyšlené a moc pěkná kamera.
Adam Gontier - Kamron's Journey (2011)
Velice zajímavý dokument s pěkným závěrem a skvělou hudbou.
Full Benefits (2010) (seriál)
Skvělý srandovní příběh se sympatickými herci. Hlavně Sarah.
Znova 17 (2009)
Takovéhle komedie mi nesednou, ale jelikož už sem dlouho neshlédl nějakou novou komedie s tupým dějem, tak to pro mě bylo odreagování od složitých filmů.
The Big Lebowski 2 (2011)
To je velmi špatné a to ve všech směrech.
Hellraiser: Inferno (2000)
Nejlepší díl, a také první co sem viděl, bylo mi asi sedm a byl sem podělanej. Musím také podotknout že herci skvěle zapadaj a hodí se do filmu, také se film může chlubit skvělým příběhem a úžasně vypracovynými cenobity.