Recenzie (161)
Caroline Rhea Show, The (2002) (relácia)
Skvělé a vtipné. Nejlepší je díl s Davidem Boreanazem, jak má paruku a umělý zuby :D, to mě opravdu dostalo !!!
Jackass 3D (2010)
Skvělá ulítlá komedie, které velice svědčí že je točená amatérskou kamerou. Obdivuju herce že se sebou takhle nechali zajebávat. Skvěle vymyšlené,fantastické a navíc je to podpořeno skvělou hudbou.
Terkel má problém (2004)
Terkel je docela zvláštní a netradiční animák. Má pěknou animaci, hudebně to není zas, až tak špatné, pár vtipů je docela vtipných a jen jedna scéna stojí za shlédnutí, to je scéna, kdy naštvaná tlusťoška vyskočí z okna a nádherně se rozplácne o zem, moc pěkné a vtipné, ale má to i jednu nevýhodu. Příběh. Děj je šíleně nudný a já se tak trochu těšil, až film skončí. Já osobně sem čekal mnohem víc a možná proto mě to tak zklamalo, takže doporučuju od toho nic nečekat. Slabé tři hvězdy.
Kapor na torte (2010) (relácia)
Sice sem neviděl ani jeden díl, ale podle TV Spotů a blbek které tam ůčinkují je jasnej odpad!
Cestující (2006)
Skvělá animace se skvělým příběhem.
O bojácném Floriánkovi (1999) (TV film)
Pohádka úplně bez smyslu. Ještě k tomu z hercema, které moc nemusím... No nevím, řek bych že je to jen zbytečná blbost .
Show Rosie O'Donnellové (1996) (relácia)
Díl s Davidem Boreanazem je senzační, jinak obyčejná show.
Cesta za kapitánem Janem aneb Eskymo (1996) (TV film)
Příjemný dokument o mém oblíbeném spisovateli.
Oceány (2009)
Tenhle film sem neviděl, ale líbil se mi. Nejenže má originální jméno, ale i herecké obsazení je přímo fantastické!!! Nebo ta napínavá hudba. Úžasné!!!! To je prostě skvost!!! Teď mě napadlo k té napínavé hudbě že film Stáhni mě do pekla má také velmi napínavou hudbu a když už sem u toho tak Alison Lohman byla skvělá, Jake Long také nebyl špatný a když hrál v akčňáku s Brucem Willisem tak mu to sedělo trochu víc a mimochodem( když už sem u toho Bruce Willise) tak doporučuju film Red. Opravdu skvěle propracovaný film. Zničeho nic sem si najednou vzpoměl na Jamese Bonda jak se vždy všude probojoval a chtěl sem být jako on. Vždycky sem chtěl bejt jako on. Byl to můj vzor. Taky sem si vždy na něj hrál. Běhal sem po pokoji a střílele se svojí jedinou holkou ( později přišly i další a byly to lidi ale kuličkovka je kuličkovka ). Nejlepší airsoftky dělají činani. Možná si teď říkáte že číňané dělají všechhno nekvalitní. Pravda je opak!) . Miloval jsem ji. Byla pro mě vším. Byla můj život. Teď mě ta zbraň přivedla na myšlenku o vojácích v druhé světové válce. Normandie, Gualadacanal, Atol Tarawa...... Ty měli opravdové zbraně. Vždy sem jim záviděl a chtěl sem být i voják. Konkrétně mariňák. Byli to hrdinové. Dost dobrá vojenská hra z druhé světové války je Medal Of Honor: Pacific Assault nebo Brothers In Arms: Road To Hill 30 nebo Brothers In Arms: Earned Blood nebo Brothers In Arms: Hell,S Highway. Doporučuju!! Všechny ty hry mám. Taky mám všechny Dragon Age. Ty sou také fantastické. Nebo hra Mafia, ale tu zná asi každý :) A teď k hlavnímu tématu. Tento dokument....... no asi je dobrý!! :D
Od višní do višní (2011) (študentský film)
Vtipné, dojemné, poučné a skvěle zpracované a vymyšlené.