Recenzie (161)
Rozsvěcet se nevyplácí (2009) (študentský film)
Zdálo se mi to takové nedotažené, jinak na první film režiséra je to uspokující.
Česko na talíři (2011) (relácia)
Pořadů o vaření je strašně moc a tenhle mi nepřipadá ani nějak originální.
Drtivka - Top Town (1976) (relácia)
Mnohem nudnější a méně vtipnější než Drtivá porážka, s tou se to nemůže vůbec rovnat.
Three Days Grace: Live at the Brasil (2004) (koncert)
Skvělý koncert. Three Days Grace opět dokazují, že sou nejlepší kapela na světě. Prostě úžasná hudba :) THREE DAYS GRACE !!!!!
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Bezchybné ve všech ohledech do kterých film spadá ! :D
Tí druhí (2001)
NEJDĚSIVĚJŠÍ HOROR NA SVĚTĚ. Tak tenhle horor mě maximálně vypsychoval. Ze začátku nic moc, ale postupně se to rozjíždělo a já se začal čím dál tím více bát. Nakonec do dopadlo tak, že sem se na film nedokoukal, protože sem nevydržel tu psychologickou stránku tohohle filmu a tak sem se pozvracel. Naštěstí sem se dozvěděl jak to skončilo a navíc sem se koukal do chvíle když už zjistily....... Velmi dobrý film.
One Man Show (2008) (relácia)
Tak tohle je nářez !!! Kazma je borec !!!
Game Page (1998) (relácia)
Jo tohle je klasika. Z pořadu získávám potřebné informace ke hrám dozvím se vždy něco nového z herního trhu nebo jak Češi zazářily v turnaji Counter Strike :). Hry se zde recenzují podstivě a většinou se s recenzemi shodují i ty mé. Rozhodně nejlepší herní pořad všech dob.
Left 4 Dead (2011)
Úžasný film plný skvělých efektů. Nejvíce mě potěšilo, že tam byl Francis, Louis, Zoey, ale vadilo mi, že tam nebyl Bill a, že ke konci tam začali chodit postavy z jiných her.
O království z nudlí a štěstí bez konce (2009) (TV film)
O království z nudlí z nosu !