Recenzie (660)
Veľké nádeje (2012)
Zdlouhavé líčení dětství a divné ženské v "zámku", pak zdlouhavé líčení štěstí mezi "smetánkou", a teprve na poslední půlhodině to vezme spád, ovšem spíše pád do nelogických zkratů. Velmi neuspokojivé - bylo by lepší nechat klasika žít a neprznit jeho dílo.
Residue (2015)
Ještě štěstí, že jsem se tu dočetla děj, jinak bych nepoznala, o čem to je. Pořád se někde bloudí, hudba naznačuje, že se co chvíle něco dramatického či strašného stane, a ono se nestane nic, nanejvýš má chodící osoba halušky. Pozornost mi utíká od (ne)dění každou druhou minutu, takže pokud si chce někdo naplánovat a dobře promyslet, co bude příští týden dělat, zde je k tomu dostatek prostoru.
Mistr jehly (2012) (relácia)
Vždy jsem považovala dobrovolné oběti u kadeřníků za obdivuhodné, a to jim to odroste. Tohle je odvaha tak bezmezná, až hraničí s šílenstvím. Fascinující a nejen díky dobrovolníkům.
Bad Ink (2013) (relácia)
2 kozlovsky (tj. s bradkou jako kozel) vypadající satyrové se projíždějí po Vegas, obhlížejí potetované a nabízejí jim vylepšení tetování, někteří k nim přijdou, tak je přetetují. Jediné plus: opravdu pastva pro oči, kolik nestvůrně obézních lidí po Americe pobíhá a nestydí se t y špeky ukazovat v televizi.
Kniha džungle (2016)
Kniha džunglí ohlodaná na samou kost: příběh redukovaný na kluk vyrůstá se zvířaty v džungli, tygr ho chce sežrat, kluk se nedá. Krásné technické řešení bez původního ducha.
Temný anjel (1990)
Na svou dobu super cool, skvělá zápletka, skvělá akce, skvělé dialogy ... a já plná nostalgie peláším si to DVD koupit. Tedy až poněkud zlevní, blbá nejsem.
Útek z planéty Zem (2013)
Hodně pro děti, ale i pro ně nudné. Velmi nepovedené vtipy, bez šarmu a odpichu, předvídatelné od první do poslední sekundy. Škoda.
Sezóna zabíjania (2013)
Směšně hloupá roztahanina, plná keců o pámbůčkovi a rodině, přičemž chybí jak slušná akce, tak údajná brutalita. Prostě omylem nedopopravený Balkánec chce oddělat svého neschopného kata v podobě amerického plukovníka, přitom oba zbabrají vše, co se dá, načež se nakonec nepochopitelně usmíří, ve stylu: oba jsme zvrhlí vrahouni. Dementní nedovařenost. Nedoporučuji.
Krajina zajtrajška (2015)
Sebelepší vizuál či akce nezachrání totální příběhovou prázdnotu. Takže někdo sebral nej-lidi a posadil je do zázračného města budoucnosti, které si snad i vytvořili? - uniklo mi to během nudy, v každém případě místo celkem logické smrti hladem z nedostatku normální činnosti tam žijí či žili v jakési šťastné selance, až jeden z nich vyrobil nějaký předpovídač budoucnosti, který ale zneužil jeho konkurent za účelem otevření lidem oči co se týče ekologie a zničení Země, a teď je má zachránit uvřískaná nána, co je "special" tím, že pozná, že vlastně konec světa zapříčiní tento předpovídač tak nějak samovolně, takže ho stačí zničit a hurá - může se zase začít s importem dalších nej-lidí, alias snílků, kteří se poznají podle toho, že jsou tak nějak divní, ovšem napříč spektrem. PROSTĚ: BLBOST na ENTOU. Vše v duchu amerického optimismu: Stačí pevná víra a naděje a všechno se vyvrbí do pozitivna. Nedoporučuji.
Orol Eddie (2016)
Z hlediska sportovců-profesionálů a všech těch sportovních výborů a asociací je Eddie chudáček blbeček, pošetilý fantasta neukotvený v realitě, pro sport a hlavně jeho financování přínosný asi jako veš v kožiše. Z hlediska veřejnosti a diváka je Eddie vytrvalec až za hranice pudu sebezáchovy, zjevně tak pevné konstituce, že dokáže nemožné, a ačkoli jeho výsledky nemohou konkurovat pravým sportovcům, je víc než oni. Kde je pravda? Ve smyslu olympijských her - jejich počátkem v antickém Řecku byly vojenské disciplíny a soutěž o vyšší kvalifikaci bojovníka. Moderní hry jsou vcelku jen o penězích a skandálech. Takže fandím Eddiemu a vřele doporučuji.