Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Příběh o člověku,který změnil svět,a ani si toho nevšiml.Dle slov klasiků:"Kdyby Forrest Gump neexistoval,museli bychom si ho vymyslet."
Samotári (2000)
"TY VOLE NECH TO.CO TO JE ZA SUPROVOU MUZIKU".............Prostě šupa jako kráva,ke které se rád vracím.
Sin City - mesto hriechu (2005)
Komiksový fanoušek žasne,ostatní možná nepochopí.Pro mě úžasná podívaná,i když příběh mě moc nedostal.Každopádně závěr: I tři barvy dokážou pohladit na oku.
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
Nevim jak ostatní,ale já se celkem bavil.Humor mi sedl,hudba super,efekty dobré,ozzy v pohodě.Při poslech komentářů autorů tam muselo být hodně veselo.Příjde mi to jako výplod hodně rozjeté párty,po které zbylo víc než jen poblitej barák.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
No comment.......vše už bylo řečeno
Jedna ruka netleská (2003)
Macháčka můžu v jakýmkoliv množství.Nebudu srovnávat toto a Samotáře,protože jde o úplně jiné téma.Kdyby byl Standa a Ondra furt vyhulenej,určitě by to šlo jinou cestou.Jen Standa jednou ujel na "vobyčejným houbovým čaji" a byla s toho scéna,kterou prostě žeru."Já nespadnu,já poletim,jako orel..."
Z pekla (2001)
Skvěle posazený příběh do skvěle posazeného místa.Očiškubající trhostřih sem překousl díky strhujícímu příběhu a Deppovi.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
kleopatra-plně souhlasím.........Větší pravděpodobnost,než že se tíhle všichni sešli a vzniklo tohle,je,že výjdeš ven a trefí tě meteorit.A přece se stalo,a je tu famózní dílo které netřeba komentovat,ale jen tiše sledovat a žasnout.
Pelíšky (1999)
Na co slova.......PLAY
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Kultovka jako blázen.Vidél sem to poprvé ještě jako školák,a pak sme se s děckama hádali,kdo bude cass a kdo kid.Ještě že sme měli v kapse ještě 7 statečných a oldu šetrhenda.tak sme se nějak rozdělili...to byly časy. Ale jinak surovej suprovej western,ke kterýmu se rád vracím,a je to už hodně dlouho.