Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Na tento mistrovský počin není třeba slov.Tohle se prostě musí vidět.
V tajných službách CIA (2001)
Jeden z lepších v tomhle žánru.Myslim si,že po dvou řadách skončil tak akorát,i když mě to mrzelo.Nedokážu si představit,kam by se případné další řady v tomhle světě vyvíjely.
Profesionáli (1977)
Kultovní pojem.Za dob totality jeden z mála,na který se v tv dalo dívat,a čekalo se a těšilo.Velké plus patří též československému dabingu,který považuji za nejlepší na světě.
Simpsonovci (1989)
Tak tomuhle pojmu se nedá nic vytknout.Člověk se s ním vyvíjí.Po dlouhé době jsem zhlédl první řadu,a měl smýšené pocity (vesměs jen z kvality).
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969)
Co dodat?U mě nej,jinak vše už bylo řečeno a napsáno.
Červený trpaslík (1988)
Éngliš humor,který mě chytil a už nepustil.A znovu otřepaná moje věta:"dabing je nejlepší na světě" samo,že až po originále
Mladí v partě (1982)
Po zkouknutí prvního dílu sem nevěděl,jak se,a jestli se vůbec nějak k tomuhle vyjadřovat.Po zkouknutí dvojky jsem se ,ani nevím proč k jedničce vrátil,a už sem v tom.Těžko tohle zaškatulkovat,ale mě to dostalo.Trpaslík je Trpaslík,a Mladí v partě jsou Mladí v partě.Určitě si můžou spokojeně žít vedle sebe.
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989)
Špička mezi čs tvorbou.Nadchlo mě,že seriál občas připomínal hraný dokument,skvěle obsazený a ještě lépe napsaný.
Big Bít (1998)
Slabikář,čítanka,písanka a povinná četba historie československé nejen rockové hudební tvorby.A když už nic,tak aspoň dal autor protagonistům šanci se po dlouhé době,až byly hlavy střízlivé,usmířit a narovnat vztahy.Teda jen těm přeživším.O těch druhých už jen v dobrém.
Hitlerovi muži (1996)
Bravůrně zvládnutý dokument o lidech,kteří se neměli vůbec narodit,protože to oni byli rukama švece z Rakous. Jinak plný souhlas s Radek99